Ilmoitit, sull´ on toinen

sitä halunnut uskoa en

kaupungissa teidät näin

rakastuneina

kävelevän punaisia päin

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Päätin, sinusta taistelen

periksi anna en

ulkonäköäni muokkaisin kovin

uhrautuen

vaikka veisi se pitkänkin tovin

 

Lääkäriltä reseptin hain

sain pieniä tabletteja vain

alkoi armoton kuuri

päättäväisenä

muutos tulisi olemaan suuri

 

Muutaman kuukauden kuluttua

ei kukaan tunnistanut mua

tyytyväisenä

katselin itseäni peilistä, vau

vuorosanoja harjoittelin, muru tsau

 

Eka kerran oven avaan

juuri siihen raflaan

jännittyneenä

luona baaritiskin

kullalleni silmää isken

 

Kohta luokseni saapuu hän

tuo ihana macho-man

itsevarmana

Oon Pete,tunne et mua

olen katsellut sua

 

Huomaan kyllä sen

hän vilkuilee mua himoiten

voitonriemuisena

kirpoaa huuliltani totuus

oon ihminen uus

 

nimittäin sun ex-muija Anu

nykyään partainen Panu